Mniam Mama i jeden wiersz.



Wiktor śpi, a ja czytam sobie i przeglądam moje ulubione wiersze. Mniam Mama i Mini Mniam aka Wiktor powrócą w tradycyjnym wydaniu po weekendzie (jak twórca oprawy graficznej i moja wielka miłość powróci z podróży służbowych),  a póki co w temacie kobiecości wypowie się moja druga wielka miłość - Pablo Neruda. Która z nas nie marzy czasem żeby ktoś tak kiedyś o niej...


Garncarz 

Całe twoje ciało ma
w sobie
przeznaczone mi naczynie lub słodycz.

Podnosząc rękę
trafiam wszędzie na gołębia,
co szukał mnie, jakby
ciebie, miłości, uczyniono z gliny
dla moich dłoni garncarskich.

Twoich kolan, twych piersi,
twej kibici
brakuje we mnie jakby w wydrążeniu
ziemi spragnionej,
od której oddzielono
formę,
a razem
jesteśmy całkowici jak jedna rzeka,
jak jedno ziarnko piasku.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...