Dziesiąty list




Synku kochany,

Najlepsze życzenia z okazji ukończenia dziesięciu miesięcy! Mogłabym godzinami rozpływać się nad Tym jaki jesteś cudowny, jak pięknie śpisz, jak pięknie wstajesz, jak niezwykle zgrabnie stawiasz pierwsze kroki, jak patrzysz na mnie z rozdziawioną ze zdziwienia buzią kiedy opowiadam Ci jak przygotowuje się zupę szczawiową i jak lekko zawstydzony spuszczasz głowę kiedy zbliżysz się do plątaniny kabli i Cię na tym przyłapię. Mogłabym, ale tym razem opowiem Ci o drugiej najważniejszej osobie w Twoim życiu – o Tacie (tak, to ten uśmiechnięty, brodaty przystojniak co przynosi nam po południu chleb – i to dosłownie :)). Z Tatą macie coraz więcej pomysłów na wspólne spędzanie czasu, na wyczerpujące, fizycznie zorientowane zabawy, w tym budzące we mnie grozę niebezpieczne ewolucje w okolicach sufitu! Jeszcze parę tygodni temu zaczynaliście od śledzenia piłki wzrokiem, teraz rzucacie się na nią prawie równocześnie i ganiacie po całym przedpokoju. Urządzacie  szaleńcze pościgi z sypialni do salonu, podczas których elegancko froterujesz mi podłogę, śliniąc się i piszcząc z mieszanki niesamowitego zachwytu, strachu i ekscytacji. A Tata nie od początku wiedział jak spędzać z Tobą czas, bo nie miał, tak jak ja, gigantycznego wspomagania w postaci miłość wspierającej oksytocyny… Oj nie jest łatwo być tatą malucha, którego mama wie zawsze najlepiej :) Ale Twój Tata mądrze przeczekał ten czas kiedy Ty i ja byliśmy dla siebie niezastąpieni i teraz coraz więcej Was łączy, coraz pewniej czujecie się razem i coraz mniej jestem Wam w tym wspólnym byciu razem potrzebna. Jednak pewnie dlatego, że mimo wszystko nie mam wątpliwości, że ciągle jestem dla Ciebie numerem jeden (och ta próżność!), tak cieszy mnie kiedy z utęsknieniem spoglądasz na drzwi kiedy mówię „Gdzie jest Tata?”, jak rozświetlasz się i wydajesz gardłowe okrzyki radości na jego widok kiedy wraca z pracy i jak starannie i słodko sylabujesz „ta-ta” chociaż „ma-ma” jeszcze nie pojawiło się w Twoim słowniku. Wiktor, Twój związek z Tatą będzie niezwykle ważny w całym Twoim życiu i bardzo będę Wam obu sekundować żebyście stworzyli coś pięknego i prawdziwego. Kocham Was.

Mama

 PS A dla wszystkich ojców i synów z dedykacją "żeby się nie bali siły uczuć" - Cat Stevens. 


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...